با توجه به گرمایش زمین و تابش نور فرابنفش خورشید و آلودگی های محیطی و ذرات معلق در هوا که همگی برای پوست به شدت مضر هستند پزشکان توصیه میکنند که انسان بهتر است از قبل 17 سالگی شروع به استفاده از کرم های مرطوب کننده کند و از بعد از 17 سالگی که آنزیم های ترمیم کننده پوست شروع به کم شدن میکنند کرم مرطوب کننده را هر روز استفاده کند


کرم مرطوب کننده اوستین حاوی دو اکتیو مرطوب کنندگی از جمله اکتیو گران قیمت مویست24 است که مرطوب کننده ای 24 ساعته است و معمولا در کرم های لوکس و گران قیمت بالای 800 هزارتومان استفاده میشود ، چون اکتیوی بسیار گران و کم یاب است .



در تمامی کرم های اوستین همانند استرچ مارک و ضد چروک ، در کرم مرطوب کننده هم به جای استفاده از پالم به عنوان ماده چرب شونده از عصاره های لاوند،بهارنارنج و انگور جهت شفافیت و تغذیه پوست و کمک به بازسازی پوست استفاده شده .


مرطوب کننده قدرتمند و عمیق اوستین سفت کننده پوست و ضد التهابات روزانه پوست هم میباشد و همچنین باعث محافظت از پوست در برابر عوامل مخربی چون آفتاب، آلودگی هوا و استرس میباشد .





کرم مرطوب کننده اوستین در تیوپ های پرس شده در فضای استریل و در حجم 50 گرمی میباشند

قیمت کرم مرطوب کننده اوستین
فقط 270 هزارتومان میباشد


همچنین جهت دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

0921-013-5468



جهت سفارش : 09210135468
ویا
در بخش نظرات  به صورت خصوصی شماره تلفن خودتون رو قرار بدید تا ما با شما تماس میگیریم
تحویل رایگان درب منزل در تمامی نقاط کشور




توجه تمامی محصولات ارائه شده توسط وبلاگ اوستین دارای شماره سریال ، جهت استعلام از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و همچنین شماره پروانه ساخت میباشند .

توجه فقط تا 7 روز بعد از تحویل کرم از پست میتوانید کرم را بدون پرداخت هزینه مرجوع کنید و بعد از بازگشت کالا هزینه خود را از طریق کارت به کارت دریافت کنید

توجه مدت زمان تحویل کرم از بین 2 تا 6 روز کاری میباشد