پوست انسان به طور طبیعی از 30 سالگی به بعد شروع به چروک شدن میکند و دلیل آن ، توقف تولید پروتئین های ترمیم کننده پوست میباشد . متخصصان توصیه میکنند که بهتر است استفاده از کرم های ضد چروک را از سن 20 سالگی شروع کنیم تا مدت زمان ایجاد این چروک ها را به تعویق بیندازیم . کرم ضد چروک اوستین قابل استفاده برای افراد 18 تا 75 سال میباشد .



از جمله مزایای بینظیر ضد چروک اوستین میتوان حضور 6 اکتیو در حداکثر دوز مجاز و در نتیجه اثر بخشی سریع و مطلوب برای مصرف کننده را بیان کرد . حضور کراتولین که یک لایه بردار آنزیماتیک بوده و علاوه بر تسریع Turn over لایه های پوستی و لایه برداری لایه شاخی و مرده پوست به جذب سایر اکتیوها نیز کمک میکند .



بهتر است این موضوع را بدانید که همه کرم های اوستین مانند استرچ مارک و مرطوب کننده به جای استفاده از پالم به عنوان ماده چرب شونده از سه عصاره انگور،لاوند و بهارنارنج که در کنار هم استفاده شده که به بازسازی و استحکام پوست کمک میکند .


بهتر است از کرم ضد چروک اوستین 2 بار در روز و در ناحیه دور چشم و حداکثر 2 بار در هفته استفاده شود . در رابطه با ترک های عمیق تر این بازه زمانی استفاده کمتر است که توسط مشاور ما توضیح داده میشود .


ضد چروک اوستین با استفاده از اخرین تکنولوژی در پایه تمام کرمها و لوسیونها از نظر تاثیر خوشایند روی پوست،جذب سریع و عالی و عدم جایگذاری براقی و حس چرب و داغ کنندگی دارا میباشد .




حضور ترکیبی از اکتیوهای ماتریکسیل در دوز 6% که بصورت سینرژی وده و ماتریکسیل6 از 6 مسیر به ساخت و نوسازی پروتئینهای پوست کمک میکند این پروتئینها شامل کلاژن 1 ،3 ،6 ،الستین (بعنوان داربست و نگهدارنه سایر پروتئینها) ،هیالورونیک اسید ( فاکتور رطوبت رسان) ،فیبرونکتین و لامینین ماتریکسیل6 یک دی پپتید دی اکسیژنه بوده که همانند این سکانس درساختمان ماتریکسیل پوست طبیعی ،کلاژن6 ، لامینین و HSP70 (محافظت کننده DNA و موثردر بلوغ و تثبیت پروتئینهای پوستی ) یافت میشود و باعث بهبود عملکرد پروتئینها و مولکولهای نامبرده میشود .




کرم ضد چروک اوستین در تیوپ های پرس شده در فضای استریل و در حجم 50 گرمی میباشند

قیمت ضد چروک اوستین
فقط 302 هزارتومان میباشد

همچنین جهت دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

0921-013-5468



جهت مشاوره و سفارش : 09210135468
ویا
در بخش نظرات  به صورت خصوصی شماره تلفن خودتون رو قرار بدید تا ما با شما تماس میگیریم
تحویل درب منزل در تمامی نقاط کشور


توجه تمامی محصولات ارائه شده توسط وبلاگ اوستین دارای شماره سریال ، جهت استعلام از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و همچنین شماره پروانه ساخت میباشند .

توجه فقط تا 7 روز بعد از تحویل کرم از پست میتوانید کرم را بدون پرداخت هزینه مرجوع کنید و بعد از بازگشت کالا هزینه خود را از طریق کارت به کارت دریافت کنید

توجه مدت زمان تحویل کرم از بین 2 تا 6 روز کاری میباشد