معرفی برند اوستین AVESTIN و شرکت بیوسان‌دارو


▪️همه‌ی ما دوست داریم زیبا و جذاب باشیم و با گذر زمان در دوره‌های مختلف زندگی بتوانیم هم‌چنان زیبایی‌ها و جذابیت‌های خود را حفظ کنیم. پوست و مو علاوه بر ایفای نقش حفاظت از بدن دو عامل تعیین‌کننده در زیبا به نظر رسیدن هر فرد هستند. برای حفظ این طراوت و زیبایی، بدن ما به صورت طبیعی دارای مکانیزم‌هایی است که می‌تواندخود را ترمیم کند، اما این مکانیزم‌ها با افزایش سن و آسیب‌های زیست‌محیطی کند و یا ضعیف می‌شوند. برند Avestin با این هدف خلق شده است تا بتواند با فرمولاسیون خاص خود این مکانیزم‌های طبیعی خودترمیمی پوست و مو را بهبود داده و تقویت کند.


▪️محصولات برند Avestin عصاره‌ی تجربیات یک تیم با سابقه‌ی حرفه‌ای را در جزء جزء خود دارد. سابقه‌ی فعالیت تخصصی و حرفه‌ای ما در صنعت آرایشی-بهداشتی در شرکت بیوسان‌دارو یک سابقه‌ی بیست ساله است که ما آن را با سوابق چند ده‌ساله‌ی فرمولاتورهای کمپانی‌های بزرگ فرانسوی، سوئیسی، آمریکایی و ژاپنی پیوند زده‌ایم.


▪️تمامی مواد اولیه‌ی به کار رفته در محصولات ما از شرکت‌های خوش‌نامی تهیه شده‌اند که قدمت آن‌ها به بیش از صد سال می‌رسد و همگی دارای استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه و تاییدیه‌های EMA و FDA آمریکا و اروپا هستند. شرکت‌هایی هم‌چون:


Croda  | آمریکا

Sederma | سوییس

BASF, Seatons | فرانسه

DAITO | ژاپن


همچنین محصولات نهایی Avestin دارای پروانه بهداشت ساخت و بسته‌بندی از وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران نیز هست.


برای آشنایی بیش‌تر با برند Avestin و محصولاتش با ما همراه باشید...



عزیزانی که مایل به همکاری در فروش محصولات اوستین هستند با این شماره تماس حاصل کنند
0921-013-5468
پلن های ویژه پزشکان ، آرایشگاه ها و مراکز بهداشتی در سراسر ایران فعال شدند