استرچ مارک ها در حقیقت خطوط و یا فرورفتگی هایی سفید و صورتی روی پوست هستند که بیشتر در اثر حاملگی در زنان و انجام ورزش های بدنسازی ویا کش امدن پوست در حین کار در مردان ایجاد میشوند . بهتر است بدانید که در صورت درمان نکردن ، این خطوط به شدت استعداد تبدیل شدن به ترک های زشت و دردناک را دارند .

.

کرم استرچ مارک ( ترک پوستی ) اوستین حاوی 6 اکتیو برای پیشگیری و درمان استریاهای سفید و صورتی میباشد که بهتر است روزانه 2 بار و تا 2 ماه استفاده شود .



این کرم شامل اکتیوهای داروتوساید و رجیستریل ،ساخت سوییس و با مطالعات بالینی هر یک به میزان متوسط29% درمان طی دو ماه میباشند و بهتر است بدانید که در استرچ مارک اوستین هم مثل کرم مرطوب کننده و ضد چروک ، به جای استفاده از پالم به عنوان ماده چرب شونده ، از روغن و عصاره های لاوند و بهارنارنج استفاده شده تا هم سریعتر جذب پوست شود و هم مطابق طب سنتی باشد که از عوامل موثر روی ترکهای پوستی ( استرچ مارک ) میباشد .


همچنین حضور ویتامین ب 12 باعث بهبود خطوط سفید رنگ در استریا میشود 



.



کرم استرچ مارک اوستین در تیوپ های پرس شده در فضای استریل و در حجم 50 گرمی میباشند

قیمت کرم استرچ مارک ( ترک پوستی ) اوستین
فقط 350 هزارتومان میباشد

همچنین جهت دریافت مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

0921-013-5468



جهت مشاوره و سفارش : 09210135468
ویا

در بخش نظرات  به صورت خصوصی شماره تلفن خودتون رو قرار بدید تا ما با شما تماس میگیریم
تحویل رایگان درب منزل در تمامی نقاط کشور



توجه : تمامی محصولات ارائه شده توسط وبلاگ اوستین دارای شماره سریال ، جهت استعلام از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و همچنین شماره پروانه ساخت میباشند .

توجه فقط تا 7 روز بعد از تحویل کرم از پست میتوانید کرم را بدون پرداخت هزینه مرجوع کنید و بعد از بازگشت کالا هزینه خود را از طریق کارت به کارت دریافت کنید

توجه مدت زمان تحویل کرم بین 2 تا 6 روز کاری میباشد