معرفی کرم ضدچروک اوستین

این کرم حاوی بیش از ۹ نوع اکتیو (ماده فعال) است که از طریق عصاره‌گیری، استخراج و خالص‌سازی عصاره گیاهان به دست آمده است. اکتیو لایه‌بردار به کار رفته در این کرم کراتولین نام دارد. این اکتیو به روش بیوتکنولوژی ساخته شده و کاملا مشابه با آنزیم خود بدن انسان است...

کراتولین به عنوان یک لایه‌بردار طبیعی باعث جذب به‌تر دو اکتیو ماتریکسیل۳۰۰۰ و ماتریکسیل۶ شده و به پروسه جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.


▪️دو مورد دیگر از مواد مؤثر به کار رفته در این محصول؛ ماتریکسیل۳۰۰۰ و ماتریکسیل۶ هستند.

"ماتریکسیل۳۰۰۰" مولکول‌های پیام‌رسانی هستند که از طرف سلول‌های پوستی به بقیه سلول‌ها ارسال می‌شوند تا سلول‌ها ترمیم، احیا یا جایگزین شوند.

"ماتریکسیل۶" به کار رفته در این فرآورده، مولکول‌هایی هستند که به طور طبیعی در بدن و در ساختمان تمام پروتئین‌های پوستی وجود داشته و نقش ماده اولیه در ساخت پروتئین‌های پوستی را دارد.


▪️این کرم به دلیل دارا بودن کلیه فاکتورهای ساخت و پیام‌رسان ساخت و ترمیم سلولی و همچنین دارا بودن آنزیم لایه بردار طبیعی در پوست قابل مقایسه با هیچ محصول مشابهی در بازار نیست. چون محصولات رایج در بازار غالبا این اکتیوها را به طور یک‌جا و هم‌زمان ندارند و آن دسته محدودی هم که دارای یکی از این اکتیوها هستند، قیمت‌های بسیار بالایی دارند. نظیر برندهایی چون استیل اودر و ... که آنزیم لایه‌بردار طبیعی را ندارند (فاکتوری که به افزایش جذب سایر اکتیوها کمک کرده و جوان‌سازی پوست را با سرعت و قدرت بالاتری انجام می‌دهد) ولخ در کرم ضدچروک اوستین تمامی این اکتیوها در دوز مجاز و درمانی وجود دارد که باعث تقویت اثر هم‌دیگر می‌شوند ...