پیکج ویژه عید غدیر

پکیج ویژه عید غدیر شامل کرم ضد چروک اوستین / کرم مرطوب کننده اوستین / کرم استریا اوستین با قیمت فوق العاده 822 هزارتومان . این پکیج در حالت عادی با قیمت 922 هزارتومان به فروش میرسد که به مناسبت عید غدیر فقط 822 هزارتومان میباشد ...



مزایای کرم ضدچروک اوستین :

از جمله مزایای بینظیر ضد چروک اوستین میتوان حضور 6 اکتیو در حداکثر دوز مجاز و در نتیجه اثر بخشی سریع و مطلوب برای مصرف کننده را بیان کرد . حضور کراتولین که یک لایه بردار آنزیماتیک بوده و علاوه بر تسریع Turn over لایه های پوستی و لایه برداری لایه شاخی و مرده پوست به جذب سایر اکتیوها نیز کمک میکند .

( جهت دریافت اطلاعات کامل تر و دقیق تر اینجا کلیک کنید )

مزایای کرم مرطوب کننده اوستین :

کرم مرطوب کننده اوستین حاوی دو اکتیو مرطوب کنندگی از جمله اکتیو گران قیمت مویست24 است که مرطوب کننده ای 24 ساعته است و معمولا در کرم های لوکس و گران قیمت بالای 800 هزارتومان استفاده میشود ، چون اکتیوی بسیار گران و کم یاب است .

( جهت دریافت اطلاعات کامل تر و دقیق تر اینجا کلیک کنید )

مزایای کرم استریا اوستین :

کرم استرچ مارک ( ترک پوستی ) اوستین حاوی 6 اکتیو برای پیشگیری و درمان استریاهای سفید و صورتی میباشد که بهتر است روزانه 2 بار و تا 2 ماه استفاده شود .

این کرم شامل اکتیوهای داروتوساید و رجیستریل ،ساخت سوییس و با مطالعات بالینی هر یک به میزان متوسط29% درمان طی دو ماه میباشند و بهتر است بدانید که در استرچ مارک اوستین هم مثل کرم مرطوب کننده و ضد چروک ، به جای استفاده از پالم به عنوان ماده چرب شونده ، از روغن و عصاره های لاوند و بهارنارنج استفاده شده تا هم سریعتر جذب پوست شود و هم مطابق طب سنتی باشد که از عوامل موثر روی ترکهای پوستی ( استرچ مارک ) میباشد .

( جهت دریافت اطلاعات کامل تر و دقیق تر اینجا کلیک کنید )



کرم ضد چروک اوستین در تیوپ های پرس شده در فضای استریل و در حجم 50 گرمی میباشند

قیمت پکیج اوستین 922 هزارتومان میباشد
که میتوانید به مناسبت عید غدیر فقط 822 هزارتومان پرداخت کنید



توجه بعد از پرداخت جهت سریعتر شدن روند ارسال پکیج ، در بخش نظرات همین صفحه اطلاعات زیر را ارسال کنید :
کدرهگیری خرید/کدپستی منزل/آدرس دقیق منزل/شماره تماس


جهت مشاوره و سفارش : 5468-013-0921
ویا
در بخش نظرات  به صورت خصوصی شماره تلفن خودتون رو قرار بدید تا ما با شما تماس میگیریم
تحویل درب منزل در تمامی نقاط کشور


توجه تمامی محصولات ارائه شده توسط وبلاگ اوستین دارای شماره سریال ، جهت استعلام از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و همچنین شماره پروانه ساخت میباشند .

توجه فقط تا 7 روز بعد از تحویل کرم از پست میتوانید کرم را بدون پرداخت هزینه مرجوع کنید و بعد از بازگشت کالا هزینه خود را از طریق کارت به کارت دریافت کنید

توجه مدت زمان تحویل کرم از بین 2 تا 6 روز کاری میباشد