🚩۱- استفاده همزمان از چندین اکتیو معتبر و مجاز شناخته شده جدید از تولیدکننگان معتبر امریکایی و اروپایی، مانند☘️ رجیستریل و ☘️داروتوساید که هر یک ازین اکتیوها دارای مطالعات بالینی با نتایج بسیار عالی و موثر در پیشگیری و درمان استریاهای صورتی و سفید میباشند ...

✔️استفاده همزمان ازین دو اکتیو در کنار یکدیگر به اثربخشی هر یک از آنها افزوده و باعث تکمیل پروسه درمان و پیشگیری میشود .اغلب برندها از یکی ازین دو اکتیو استفاده کرده و استفاده همزمان از آنها از مزایای منحصر بفرد کرم استریا اوستین میباشد.


🚩۲-استفاده از علم گیاه پزشکی و طب سنتی که همان ☘️روغنهای تخصصی و ☘️عصاره های بکار رفته در طب سنتی است که برای

✔️ پیشگیری و درمان استریا و 

✔️بهبود قوام پوست و بازگشت جوانی و سلامت دوباره به پوست میباشد. 

✔️تلفیق تکنولوژی روز دنیا و طب سنتی ، کمک شایانی به اثربخشی فراورده استریا کرده است و خود این نکته نیز باز هم از مزایای کرم استریا اوستین است.


🚩۳- استفاده از اکتیو ویتامین ب۱۲، جهت بازسازی رنگدانه های پوست و کمک به بازگشت رنگ طبیعی پوست بدن ‌ . این اکتیو در کرمهای کاملا تخصصی درمانی در آمریکا و اروپا به منظور درمان رنکدانه های پوست بکار میرود و در کرمها و محصولات زیبایی ، بسیار جدید بوده و از ابتکارات فرمولاسیون برند اوستین میباشد


🚩۴- استفاده از پایه ☘️روغن زیتون طبیعی به جای پارافین که جزء رایجی از پایه کرمها در اکثر برندها حتی برندهای گران و تخصصی است . قابل ذکر است که در هیچیک از محصولات برند اوستین ، به هیچ عنوان از✖️ پارافین استفاده نشده است و تمامی روغنهای بکار رفته ، گیاهی بوده و مطابق با پروتکل طب سنتی ،  در کارخانه های اروپایی و مطابق با ✔️GMP  اروپا و آمریکا تولید شده است.